Incident pokračuje další den

25.03.2018

Volá mi Jarka, abych přijela ve 14 hodin jí na chvilku vystřídat, aby se mohla osprchovat a vzít si doma nějaké věci. Primář jí upozornil, že já tam tedy nepůjdu, protože jsem včera natáčela video a kompromitovala jsem je.Sedla jsem do auta a vyrazila jsem. Bohužel jsem během pár metrů zjistila, že mám prořízlou gumu u auta (před několika dny zase zastříkanou spzetku sprejem), tak jsem musela počkat na autobus.

celé zde - odkaz: https://www.facebook.com/notes/petra-ai%C5%A1a-rebelka/incident-pokra%C4%8Duje-dal%C5%A1%C3%AD-den/10155708136223220/

Matka z JIPu - souhrn odkazů
Všechna práva vyhrazena 2018
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky