Matka, na kterou lékař zavolal policii: Přednosta mi vyhrožoval! Sestry se mi vysmály

27.03.2018

Stále tvrdí, že byla vyhozena z nemocnice od svého měsíčního syna a není si vědoma žádných porušení vnitřního řádu nemocnice nebo protiprávního jednání. Jak se vše podle maminky Honzíka Jaroslavy Pickové (29) seběhlo?

"Vše byl důsledek dvou dnů, že tam byl doktor Adam Cipra. Nechtěl přistoupit na to, že tady chci zůstat se synem. Situace se vyhrotila a on zavolal policii, aby mě vyvedla."

Čím jste mu argumentovala?

"Mám právo zůstat se svým synem nepřetržitě. Je to podle vnitřního řádu nemocnice i podle zákona, což jsem mu ukazovala na papíře. On se na to ani nepodíval, ten zákon ho prostě nezajímal."

Jak reagoval?

"Prostě si vedl svou, že vnitřní řád je víc než nějaký zákon. Jenže ani v tom vnitřním řádu nic nebylo."

celé zde - odkaz: https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi/532862/matka-na-kterou-lekar-zavolal-policii-prednosta-mi-vyhrozoval-sestry-se-mi-vysmaly.html

Source: pixabay.com
Source: pixabay.com
Matka z JIPu - souhrn odkazů
Všechna práva vyhrazena 2018
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky